دخمل ها

مکانی برای تماااااااااااااام دختران گل وگلاب

دخمل ها

مکانی برای تماااااااااااااام دختران گل وگلاب

دخمل ها

سلام عزیزان
بنده دخترخوب هستم.این جاهم مکانی برای دخترهاست.یعنی خونشون.خواهشا بی نظرنرید.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دخترم…

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ
دخترم با تو سخن میگویم
زندگی در نگهم گلزاریست
و تو با قامت چون نیلوفر 
شاخه ی پر گل این گلزاری
من به چشمان تو یک خرمن گل می بینم
گل عفت,گل صد رنگ امید
گل فردای بزرگ گل فردای سفید
چشم تو آینه ی روشن فردای من است
گل چو پژمرده شود جای ندارد در باغ 
کس نگیرد ز گل مرده سراغ
دیده بگشای و در اندیشه ی گل چینان باش
همه گلچین گل امروزند,همه هستی سوزند
کس به فردای گل باغ نمی اندیشد
آنکه گرد همه گل ها به هوس می چرخد
بلبل عاشق نیست
بلکه گلچین سیه کرداریست
که سراسیمه دود در پی گلهای لطیف
تا یکی لحضه به چنگ آرد و ریزد بر خاک
دست او دشمن باغ است و نگاهش ناپاک
تو گل شادابی به  ره باد مرو,غافل از باد مشو
ای گل صد پر من
همه گوهر شکنند
دیو کی ارزش گوهر داند؟!
دخترم گوهر من,گوهرم دخترمن
تو که تک گوهر دنیای منی
دل به لبخند حرامی نسپار
دزد را دوست مخوان
چشم امید به ابلیس مدار
ای گوهر تابنده ی بی مانندم
خویش را خوار مبین
آری ای دخترمم
ای سراپا الماس
از حرامی به هراس
قیمت خود مشکن
قدر خود را بشناس,قدر خود را بشناس
۹۳/۰۵/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
یه دخترخوب

نظرات  (۶)

‏‏نیمه شبها تا سحر ذکر رضا باید گرفت

اینچنین حـاجات خود را از خدا باید گرفت

در جوار مرقدش هرگز به کم قـانع مشو

چونکه از مشهد برات کربلا باید گرفت

دست خالی آمدم امشب به درگاه شما

هرچه میخواهد دل از راه دعا باید گرفت

چشم در راه دعای خیرتان هستم، فقط

یک ضمانت از تو در روز جزا باید گرفت

می شود حالا دل مـن عازم باب الجواد

اجر و مزد نوکری را پس کجا باید گرفت؟

من که هستم ریزه خوار سفره ی احسانتان

تکّه نانی امشب از دست شما باید گرفت 
تقدیم به عشاق امام رضا علیه السلام .   
پاسخ:
مرسیییییی
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۹ نگار محمدی

جالب بود نمونه دیگه اش رو هم شنیدم!:)

پاسخ:
سلااااام دوست جونم
ممنون که سر میزنی
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۳ گیوم جاندی

جمیله جان واقعادوست داشتم.بازم بذار

پاسخ:
باشه عزیزم حتما
یک راه تضمینی برای درامد داشتن در اینترنت . درامدی حدود 400 هزار تومن در ماه سوم یا چهارم فعالیت! و درامد بیشتر به شرط فعالیت صحصیح !
سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی ممنون از راهنمایی هاتون
حتما امتحان میکنم
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۷ سعید حسن زاده
قشنگ بود انصافا
پاسخ:
مرسییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی