دخمل ها

مکانی برای تماااااااااااااام دختران گل وگلاب

دخمل ها

مکانی برای تماااااااااااااام دختران گل وگلاب

دخمل ها

سلام عزیزان
بنده دخترخوب هستم.این جاهم مکانی برای دخترهاست.یعنی خونشون.خواهشا بی نظرنرید.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

عاشقانه ترین شعر

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۷ ب.ظ

کفشاتو وا کن بیا تو

ای یار به جهنم که مرا دوست نداری

از عشق تو هرگز نکنم گریه وزاری


اگر روزی بری یاری بگیری

الهی تب کنی فرداش بمیری


الهی سرخک و اریون بگیری

تب مالت و فشار خون بگیری


الهی هپاتیت  ب بگیری

آنفولانزای خوکی یا بزی بگیری


اگر بردی از این درد جان سالم

الهی درد بی درمون بگیری


الهی تو بمیری من بمانم

سر قبر تو من لاله بکارم


نه جان من شعر از این عاشقانه تر دیده بودی؟نه دیده بودی؟

۹۳/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
یه دخترخوب

نظرات  (۶)

 

 چ شعر عاشقانه ای!ی یک ساعتی میشه دار گریه میکنم

پاسخ:
الهی قربونم بری!!!!!!!!!!!!
آره خودمم میدونم چقده عاشقانس:)

یار مگو که من منم ،من نه منم ،نه من منم
گر تو توئی و من منم ،من نه منم ،نه من منم
عاشق زار او منم ، بی دل و یار او منم
یار و نگار او منم ، غنچه و خار او منم
لاله عذار او منم ، چاره ی کار او منم
بر سر دار او منم ، من نه منم ، نه من منم
باغ شدم ز ورد او ، داغ شدم ز پیش او
لاف زدم ز جام او ، گام زدم ز گام او
عشق چه گفت نام او من نه منم،نه من منم
دولت شید او منم ، باز سپید او منم
راه امید او منم ،من نه منم ،نه من منم
گفت برو تو شمس حق، هیچ مگو ز آن و این
تا شودت گمان یقین ،من نه منم ،نه من منم
مولانا
پاسخ:
قشنگهههههه

نه

پاسخ:
چی نه؟
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۷ گیوم جاندی

می گماپیامم رسید؟راستی الان که دارم می نوسم چنددقیقه پیش داشتم F4می دیدمم.جات خال.قسمت 7و8اش.اوجا که جی هو وجاندی وجون پیو باهم مساقبه می دن.خییییییییییلی قشنگ بود.

پاسخ:
مگه دستم بهت نرسه با همین دستام خفت میکنم کوفتت بشه
تنها تنهاااااااا؟!
ای خدااااااا منم میخوام
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۱ نگار محمدی
چرا اینقدر عاشقانه؟
پاسخ:
خب دیگه خواستم عاشقا فیض ببرن!!!!!!!!!!!!
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۲ گیوم جاندی

آره باباتوجون می گی.چقدرم عاشقانس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
خب دیگه,همینه دیگه!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی