دخمل ها

مکانی برای تماااااااااااااام دختران گل وگلاب

دخمل ها

مکانی برای تماااااااااااااام دختران گل وگلاب

دخمل ها

سلام عزیزان
بنده دخترخوب هستم.این جاهم مکانی برای دخترهاست.یعنی خونشون.خواهشا بی نظرنرید.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

تصویر

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ق.ظ
۹۳/۰۶/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
یه دخترخوب

نظرات  (۶)

جاده موفقیت سر راست نیست!

پیچی وجود دارد به نام "شکست"

دور برگردانی به نام "سردرگمی"

سرعت‌گیرهایی به نام "دوستان"

چراغ قرمزهایی به نام "دشمنان"

چراغ احتیاط‌هایی به نام "خانواده"

اما اگر یدکی به نام *عزم* داشته باشید

موتوری به نام *استقامت*

و راننده‌ای به نام *خدا*

به جایی خواهید رسید که **موفقیت** نام دارد.
سلام عزیزه دلم
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی منتظر حضور گرمت هستم فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ منتظرت هستم
http://facecamp.ir لطفا فیس کمپ لینک کن
اینم لینک دعوت نامه شخصی عضویت سریع
http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
ثبت در وزارت ارشاد
پاسخ:
ممنون

ما آدم ها موجودات عجیبی هستیم .... وقتی میگیم تنهام بذار ؛ یعنی بیشتر از همیشه به وجودت احتیاج دارم ... !!!

 

ما آدم ها موجودات عجیبی هستیم .... وقتی میگیم تنهام بذار ؛ یعنی بیشتر از همیشه به وجودت احتیاج دارم ... !!!

 

 بد نیست رسم جالبیستش خیلی خوبه
پاسخ:
پری تویی؟

سلام

 

خیلی خیلی زیبا بود

موفق باشید

پاسخ:
سلام

خیلی خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی