دخمل ها

مکانی برای تماااااااااااااام دختران گل وگلاب

دخمل ها

مکانی برای تماااااااااااااام دختران گل وگلاب

دخمل ها

سلام عزیزان
بنده دخترخوب هستم.این جاهم مکانی برای دخترهاست.یعنی خونشون.خواهشا بی نظرنرید.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

لطیفه

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ب.ظ

تابلو هلال احمر و به غضنفر نشون میدن میگن این تو جاده چیه؟میگه خطر ماه رمضان نزدیک است


مناجات لره با خدا:خدایا میدونم دوسم داری و من نامزد دارم!!!!!!!!


لره تو حرم داد میزنه:شلوغ نکنید حاجتا قاطی میشه,من فلج بودم حامله شدم!!


یارو داشته روز قیامت میرقصیده بهش,میگن چیشده؟میگه پروندم گم شده**


لبنیات هر روز گرانتر میشود گاوها مسءولند یا مسءولین گاوند؟!!


خدایا,میشه بگی این درس عبرت دقیقا چند واحده ؟لامصب هر چی پاسش میکنم تموم نمیش


یه دیوونه یه درسی رو اختراع میکنه,صد تا عاقل نمیتونن پاسش کنن!!!!!!


یارو با خدا قهر میکنه میخواد نماز بخونه میگه چهار رکعت نماز میخوانم به هیچکسم مربوط نیست!!!!!!!!!!



۹۳/۰۶/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
یه دخترخوب

نظرات  (۱۲)

لاااااااایییییک بیگ لاااااااایییییک
خیلی وبلاگ قشنگی داری مث خودت.;-)
پاسخ:
نظر لطفته 
کلاه قرمزی: آقای مرجی،شما میدونستی عباس آقا ،غیر از شهین خانوم یه زن دیگه هم داره؟
مجری: زندگی مردم به ما چه ربطی داره!؟
کلاه قرمزی: بله منم دیدم به ما مربوط نمیشه رفتم به یکی گفتم که بهش مربوط میشد
مجری: کی؟
کلاه قرمزی: شهین خانوم!
مجری: بچه مگه تو فضولی!؟ اگه زندگیشون خراب بشه
میتونی خودتو ببخشی!؟
کلاه قرمزی: مگه من مثل شمام که پدر مارو درمیاری تا ببخشیمون!؟ سه سوت خودمو میبخشم تازه به خودم جایزه هم میدم!
مجری: اصلاٌ کی به تو گفته عباس آقا یه زن دیگه داره؟
کلاه قرمزی: امروز کله ی عباس آقا رو دیدم،دوتا فرق داشت!میگن هرکی سرش دوتا فرق داشته باشه دوتا زن میگیره
مجری: بچه این حرفا همش الکیه!
کلاه قرمزی: اتفاقاٌ خودم هم شک کرده بودم،اگه اینجوری بود که شما با اون فرقی که رو کله ت داری باید حرمسرا راه مینداختی!
پاسخ:
خیلی باحال بود دایییییی
اصلا من با14سال سن هنوزم کلاه قرمزیو به همه برنامه ها ترجیح میدم:)
یارو با خدا قهر میکنه میخواد نماز بخونه میگه چهار رکعت نماز میخوانم برای رضای بعضیا!!!!!!!!!!
پاسخ:
:))

نامبر وانی

پاسخ:
مرسبییییی عشقم

سلام.واقهاکه.جوجوکیه.مگه توبه جون پیوعلاقه نداری.قلبم روشکوندی.فکرکردم یکی هست مثل من که اوسه تاروجاندی جی هو جون پیو رودوست داشته باشهواما اشتباه می کردم.واستم اصلاهیچی نمی خرم دعاتم نمی کنم.هرچی می خوای اسمت رویگذارولی اینویادت باشه وقتی کسی رودوست داری تاپای جونتم روش وای می سی.جمیله خانم.یادت باشه منوتوبه هم دیگه گفتیم که همدیگه رو دوست داریم اما این چندروزه اصلا سرنمی زنی دقیقا برعکس من

خداخافظ.

پاسخ:
اولن سلام
دوما من که هر روز سر میزنم نظرم میذارم ولی تو تایید نمیکنی آبجی
دوما اگه برام سوغاتی نخریدی من میدونمو تو 
سوما من تو حتی بیشتر از خودم دوست دارم
چهارما من گفتم چون دخترم و اسم جون پیو پسره ,جاندی رو هم که بر داشتی جوجو بذارم 
حالا به خاطر تو عوض میکنم
گوجون پیو بذارم یا جیهو؟
بعدشم آبجی لبخند بزن دلم شاد شه وگرنه گریه میکنمااااااا
عشق واقعی هم هست ولی بعضیا لیاقت ندارند کسی دوسشون داشته باشه نگران نباش همه چی تمومه
پاسخ:
شاید باشه,ولی یعنی چی که تمومه؟
درست نمیشه هیچی درست نمی شه از همه ی درست شدن های دنیا متنفرم میی خوام درست نشه می خوام تموم بشه کاش کبریت دستم بود می سوزوندم هرچی را نمی خوام هیچ کی نمی فهمه چی می گم آرزو دارم هیچ وقت هیچ کی نفهمه

قسمت نشد دستشو بگیرم

اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم !

پاسخ:
پری داری منو میترسونی چی شده مگه ,چی کار کرده که مچشو گرفتی؟

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم

از قبیله زلیخا آمده ام

آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند

مردانه دوستم داری ؟

هر دو خالی بودند

سر من از عقل

که تو را دوست داشت !

قلب تو از عشق

که مرا دوست نداشت !

پاسخ:
خیلی قشنگ بود ولی تو رو خدا بهم بزنگ بگو چیشده؟

سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد

سرتو رو زمین نزاره !

مریضم . . .

چشمهایم درد می کند . . .

تب دارم . . .

اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد

تو نیستی

دارم می میرم !

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد

حواسش هست که ناراحتت نکنه !

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است

چرا درها به رویم سنگ سنگ است

در این دنیا ندیدم روز خوبی

چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

کاش باورت نشود

چقدر دوستت دارم

تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…!

پاسخ:
من شک دارم عشق واقعی باشه,یعنی عشق واقعیه یا مال داستاناست؟

حالم خوب است اما...

دلم تنــــــگ آن روزهایی

شده  که میتوانستـــم از ته دل

بخندم

بـعضے وقتا شُماره یکـے تو گوشیت هست کــﮧ نمیتونے بهش زنگـ بزنے
دلت ـَمـ نمیـآد پاک ـش کنــے
هروقتمـ چشمت بـﮧ اِسم ـش میفتــﮧ دل ـت یـﮧ جورے میشـﮧ
خیلــے دردناکـِ اوטּ لحظـﮧ
میفهمے
دردناکــِ ...

پرسیدند : دوستش داری ؟
گفتم : دنیای من است
گفتند : دوستت دارد ؟

گفتــــم : تنـهـــا ســـوال مـــن اســت . . .

 

 

 

وقتـــی از همــه دنیـــــا ناراحتمــــــــــ

فقط با فکـــــــر کردن به تــــو آرومـــــ مــــی شمــــــــ

امـــــــا وقتــــــــی تــو ناراحتمـــــــ مـــی کنـــــی

همـــــــه ی دنیــا همـــ نمـــی تونـــه آروممــــــــــ کنــــه

پاسخ:
الهیییییی من نباشم که تو انقد درد داری درست میشه عزیزم

latife nazar dost nadaram.

پاسخ:
چششششششششششششششششم
یه پیشنهاد دارم یه بخش از وبلاگتا اختصاص بده به دردودل تاما برابچ دری وری باهم دردو دل کنیم.ترانه ی نرو خواهش می کنم را بذار پشت وبت.تو فلاش ریخته بودم بگوش.یواش یواش روز دختر نزدیک می شه مبارک باشه براش مطلب بذار.چشم همه ی آقا پسرای عزیز در بیاد من هر چی گشتم روز پسرو نیافتم اصن وجود داره .درباره ی دابل اس بذار...............................................................................................................
پاسخ:
همچین مطلبی بزارم کپ کنی برای روز دختر
بابت پیشنهادتم ممنوووووووووووونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی